Ruttet

Jag pallade inte att sola idag. Så länge man inte är genomskinligt blek så får det fan gå ändå. Men jag hämtade mina tre par skor hos skomakaren, och vilket sjukt bra jobb han hade gjort! Glad, det är vad man blir.

Tentapluggandet har gått fruktansvärt uruselt, jag läste 6 sidor i en artikel sedan la jag ned skiten. Orkar inte. Det får helt enkelt bli en uppsamlingstenta i augusti.

Så fort Sara dyker upp i internetvärlden så ska det knåpas på PMet. Fan vad arg jag kommer bli om det skiter sig med våra domar och/eller kriminalregister. Så jag kan lika gärna passa på att fråga folket;

Är det någon därute som vill bli intervjuad? Kravet är att du ska ha våld mot djur OCH våld mot människor i din bakgrund. Sedan är det inte nödvändigt att du är någon form av galning som vill ha ihjäl mig. Bara allmänt störd funkar bra. Tack.

AH, tentaångesten kommer smygandes nu. Varför i hela fridens namn fick jag för mig att börja på Universitetet? Till råga på allt på en apkomplicerad kurs. Kunde jag bara inte läst något jag var intresserad av, typ mytologi. Det hade ju varit trevlig för omväxlings skull..

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ledsen att meddela att jag är alldeles för normal. Knappt ens allmänt störd :/

2009-03-26 @ 22:24:51
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Josefinan.blogg.se

petra slog ihjäl en and en gång.. plus att hon kastat en sked på en annan and på orrestaö.. våld mot människor vet jag däremot inte om hon har i registret.. räknas patrik?

2009-03-26 @ 22:56:50
URL: http://josefinan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har inte ditt nr, har bytt mobil två ggr och jag har dessutom bytt nr själv.



Faaan. Haha! Har ju inte Facebook heller så jag skriver mitt nr i emailfältet (det syns ju inte) så kan du skicka ett mess till mig!



Vi måste planera in en kväll! :-)

2009-03-27 @ 19:10:01
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0