Somewhat better

Nu är jag inte lika gnällig längre.

Jag glädjs åt (mitt i all förtvivlan om vi säger så) att jag och de fyra personer jag gillar bäst på kriminologin (de enda jag gillar?) är lika värdelösa som jag och fick F på teoritentan. Vi fem ska liksom mysa ihop på omtentamenstillfället, men ännu bättre - dagen innan det är det allmän "vi-hatar-teorikursen-och-professorn-kväll" hos Sofie. Det ska ätas tacos (annars vill ju inte jag vara med), kanske drickas vin (liiite endast, vi måste ju vara på topp när vi ska kugga för andra gången) och definitivt spy galla över hela skiten. Myspys.

På bokrean köpte jag Helena Nybloms "Supermat - vägen till ett friskare liv". Varning på den! Man blir knäpp! Jag hade en tiominuters utläggning förut för två väldigt ointresserade föräldrar om fördelarna med lykopen (som bland annat finns i tomatens skal). Crazy är vad man bli. Jag vill liksom leva på blåbär resten av mitt liv nu.

Fast det där med blåbär är inte helt sant, eftersom jag nu ska dricka kaffe och äta ännu en av P's fantastiskt goda bullar från gårdagen.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Men ändå, blåbär. alltid. mums. Huvudsaken det inte finns något äckelkött någonstans :D

2009-03-12 @ 22:16:31
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Umma

Det är många som införskaffat den där boken på sistonde. Är den så bra som alla verkar tro? För att bli brun av morötter krävs det ju att man äter typ 40 kg/dag, kanske likadant med hennes "supermat"? Typ 10200302020 st blåbär för att se bättre. Eller vad det nu är :)



Whiskeyröst är BÄSTA raggningsknepet ever. Try it.

2009-03-12 @ 22:18:05
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Ps. Omtentan går säkert galant! Vänner och mat gör alltid saken bättre.

2009-03-12 @ 22:18:41
URL: http://umma.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0