90% alltså. ...



90% alltså. Om jag hade hängt på bibliotek så hade jag haft 100%, för seriöst, vem fan har koll på de där skumma bokstavskombinationerna som står på bokryggen? Bortsett från de som har en utbildning i ämnet förstås.

Migränen knackar på dörren. Jag har inga planer på att öppna, så för att det inte ska synas att någon är hemma så är TVn avstäng, mobilen ligger nånstans på ljudlös as always och tystnaden är total. Så jag tror att jag tar en paus i pluggandet och planerandet för att spendera lite tid med Sir Arthur Conan Doyle. Av någon bisarr anledning har jag läst i stort sett alla Holmesberättelser utom den första i ordningen; "En studie i rött". Udda, men sen är jag ju trots allt bara 90% boknörd.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0