Det går ju inte åt rätt håll direkt

Jag har haft den aptråkigaste dagen på länge. Ett tag var jag så uttråkad att jag höll på att svimma. Det finns så mycket jag borde göra, som jag helt enkelt inte pallar ta tag i. Vilken ände ska jag börja i? Fuck it, jag orkar inte. Jag och morsan la oss framför TVn och såg, av den enkla anledningen att ingen orkade lyfta fjärrkontrollen, ett avsnitt av Greys Anatomy. Jag har aldrig sett programmet förr, men ändå.. Där låg vi. Sen drog vi ett Fraiseravsnitt, två vänneravsnitt och tillslut gav jag upp när värdelösa Bygglov började. Jag klurar just nu på ifall jag för en gångs skull ska se The Mentalist. Känns som ett program för mig, men jag orkar ju förvisso aldrig följa nått som går på tv..

Cdon har varit vänliga nog att maila mig idag. De säljer två tvspel för 299kr. Dum som jag är så går jag självklart på detta, och har nu utökat Singstarsamlingen med ytterligare två skivor..

Jag kan fanimej inte vara för mig själv. Det slutar bara med att jag sitter och beställer massor med krafs. Jag skulle köpa duschdraperi och badrumsmatta från H&M idag, men lyckas även klicka hem en tee, en ögonskugga och en ring. Först och främst äger jag typ 300 tee's, jag använder ögonskugga en gång i halvåret och ringar har jag aldrig på mig.

Jag är en ytterst värdelös människa. I alla fall idag.
Jag får helt enkelt återkomma när jag fungerar som folk igen.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha, men du kommer säkert tillbaka strongt! Jag vet inte varför man sitter och klickar hem helt onödiga grejor - jag är helt klart en hejjare på det!

2009-03-03 @ 22:26:47
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0