Dravel

Jag är FULL av energi. Känns som om jag skulle kunna springa ett marathon på rekordtid. Vilket vi alla vet är rent skitsnack, men så full av energi är jag. Och varför i helvete ska det vara så klockan halv elva?

MEN, denna nyvunna energi skall utnyttjas imorgon. För imorgon är det måndag, vilket innebär första dagen på veckan, och, klyschigt nog, första dagen i resten av mitt liv. Ha! Så klockan ska ringa klockan åtta, då bär det av på morgonpromenad. Sen ska det städas, pluggas och ha sig. Jag befarar att mina beställda Ed Hardy- mysbyxor är för små. Så promenader behövs nog, i alla fall om jag vill få bort det lilla lagret med onyttigheter som av någon mystisk anledning placerat sig lite här och var på kroppen. Vad tror vi, kan jag hantera en fullständigt nyttig vecka? Motion, inga onyttigheter... Jag skulle ju inte satsa pengar på saken, men ändå. Försöka duger?

Sara och jag hade en mycket bra liten planeringsstund tidigare idag. Vi gick igenom vad vi hade gjort, insåg att vi faktiskt är uppe i 24 sidor text, vi hade massor med uppslag för de sidor som återstår. Ja, det går bra nu. Vår käre handledare gick med på alla tidskrav vi ställde. Stackarn får bara 2½ dag på sig att läsa cirka 30 sidor. Muy bien, tycker vi.

Istället för att städa idag, vilket var planen, så spelade jag tetris istället. Mindre bra. Så det finns lite dammråttor som väntar på mig tills imorgon.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hoppas de passar, annars har du ju massa energi att promenera på, haha :D

2009-05-10 @ 23:27:15
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0