En söndagsutmaning

Jag blev utmanad av Ellinor, och jag har inte så mycket att syssla med så det passade ju bra!

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
En stor jävla lägenhet, en fruktansvärt bra kaffebryggare som gör kaffe redan innan man blir sugen, sen skulle jag göra de resor jag har planerade och så skulle jag köpa mig ett riktigt bländvitt perfekt Hollywood- smile!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Alla! Givetvis. Men mest är det jag själv som kallar mig det.

Vilken svordom använder du mest?
Jag svär ju jämt! Hur ska jag kunna välja en? Svordomar är fantastiska, folk förstår precis vad man menar. Det är sällan dom gör annars..

Tittade du på tecknat när du var liten?

Givet! Älskar tecknat än idag! TMNT, Scooby Doo, Disney, Tom&Jerry.. Love!

Hur många syskon har du?
2 äldre bröder.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Klart jag vill ha fler tatueringar! 3 är för lite.. Det blir åtminstone 3 till! Piercingar finns och är djupt ångrade. Hål i kroppen är onödigt, och dessutom gör det fruktansvärt jävla ont.

Vad har du för väder just nu?
Neddragna persienner, så det är svårt att säga. Men jag tyckte mig höra att det regnade förut!

Vad åt du till middag senast?

Dagens kombinerade lunch/middag bestod av gårdagens pasta med pesto, paprika och soltorkade tomater. 3 morötter också.

Kan du vissla?
Dåligt. Men ibland visslar jag när jag ska säga en summa som innehåller tjugo eller sju.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Oj, många. Jag lär mig repliker lätt. Men vi kan väl nämna Fantomen på Operan, Grease, Dirty Dancing, Moulin Rouge, Sound of Music, Djungel George, A Night at the Roxbury, Notting Hill.. Ja, ni hajar.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två.

Har du en stationär dator eller en bärbar?
En bärbar sak som borde bytas ut. Den mår inte bra..

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Kultur&Idéhistoria, litteraturvetenskap, religion..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Crap.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men det kan ju bero på att jag inte äter kött. Jag hoppas andra människor får dåligt samvete dock!

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Något coolt gammalt namn från den grekiska mytologin. Achilles vore ju trevligt!

Har du åkt moped någon gång?

Ja, dessutom har jag åkt fylletaxi á la moped med P's lillebror som chaufför.

Vad lyssnar du på nu?

Timern i köket som tickar alldeles fruktansvärt.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0