Fördelaktigt för mig, tack

Vaknade framåt halv tio idag, det är fanimej rekord för mig! Jag måste börja gå upp tidigt varje dag känner jag, min kropp kan inte hantera all sömn.. Mormor av alla människor ringde mig  vid 10, hon meddelade att hon saknade mig och sen passade hon på att skälla lite om rullatorn (hon vill ju gå som vanliga människor) och hemtjänsten (hon behöver ju ingen hjälp!). Sen pallrade jag mig ned i tvättstugan.

Nu har jag 30min på mig att plugga, sedan måste jag ner igen för att byta till torktumlare och torkskåp. Jag vill gladeligen meddela att jag numera INTE tumlar mina kläder! Haha.

Annars så är jag upprörd över mobilabonnemang. Jag vill (behöver) ha en ny telefon, och jag kan tänka mig att byta abonnemang, eller behålla mitt. MEN jag vill kunna skicka gratis sms till alla i hela Sverige. Och jag tänker inte betala en månadsavgift för telefonen, jag kan tänka mig MAX 300kr i månadsavgift (men då vill jag ringa för hela beloppet), och så vill jag ha en snygg mobil med GPS eftersom jag alltid går vilse. Men det måste vara gratis att använda GPSen. Och så får det gära vara en touchscreen. Om någon känner till ett sådant fantastiskt erbjudande, hör gärna av er!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0