Ledig från alla krav!

Äntligen en heldag ledig från pluggande! Och solen skiner.. Det är mycket tveksamt om det kan bli så mycket bättre!

Dagen skall spenderas i Tanto med Sofie&Maria, vi ska inviga picnickfilten och bara ha det sådär allmänt bra som man kan ha det ibland! Om jag kommer ihåg så ska jag fota lite, så att ni andra kan avundas oss sedan.

Om lite mindre än en timme ska jag möta upp Sofie för att köpa lunch som vi ska ha med oss. Så det är bara att dra på sig shorts och linne.. Mmm. Solen!

Ryggen är dock fortfarande riktigt illa däran, det gör ont när jag sitter-ligger-går-står. Och sen är det lite svårt att böja på högerbenet med tanke på min lilla vurpa igår! Haha. Jag hoppas jag får lite sympatier idag från mina vänner, såret ser ju fortfarande lite obehagligt ut. Jag MMSade en bild till mamma (man vet ju vart man får respons!) och hon tyckte myyycket synd om mig. Inte för att jag har ont, men det är en principsak.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0