Måndag

Färdigpluggat för idag. Uppsatsen är i sin helhet inskickad, det enda som är "nytt" är den avslutande analysen, så eftersom den endast är ett första utkast så bör den väl styras upp efter handledarens kommentarer.

För fan, håll alla jävla tummar ni har.

Beroende på om Sofie är kontaktbar, så kanske det blir vi två på min nyinköpta jättefina rutiga picnickfilt i solen hela eftermiddagen. Om hon fortsätter att vara dryg och ignorera mig så blir det jag och en bok på picnickfilten. Men sällskap vore ju trevligt!

Mitt ryggslut är skadat. SJ's jävla idiotstolar sabbade allt. Jag har så ont. Rör mig som en gammal tant. INTE okej!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag håller tummarna!

2009-05-25 @ 15:56:34
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

mäh så jävla surt! Jag fick allt jag hade beställt ?! Sånt där borde väl de ha bättre koll på!! De måste ju ha något slags jäkla räknesystem tycker man ju.

2009-05-25 @ 16:22:00
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0