Nu jävlar så kör vi

Jag har nu lagt i en högre växel gällande c-uppsatsen. Planen är att två artiklar om dagen skall analyseras, och det gäller varje dag som är kvar av den här veckan. På så sätt kommer jag bli klar med alla artiklar om 'domestic violence', plus att jag kommer hinna med några om barns våld mot djur och lite andra intressanta saker jag hittat. Sedan är det nog dags för Sara och mig att sätta oss och skriva analys/resultat och diskussion. En hel del att göra alltså!

Jag har nyss skickat in två artiklar till vår handledare för 'kontroll', så att vi inte gör något vi inte borde! Alltid skönt att få veta sådant redan från början!

Och om NÅGON vet hur man kickstartar kroppen energimässigt - ge mig tips! Varken kropp eller huvud är med för tillfället, men jag känner mig inte sjuk på något sätt. Vad tusan kan detta bero på?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

vitaminvatten från wells med koffein i. Jag vettefan om det var placebo eller nått annat men det fick mig att vakna upp!

2009-05-05 @ 17:36:03
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0