Nu rullar det på lite

Dagen har bestått av: plugg plugg plugg plugg. Plus ett upprörande besök på McDonalds där världens dummaste och mest inkompetenta kille stod i kassan. Hur svårt ska det vara att LYSSNA? Hallåå! Jag är en KUND. Idiot.

Ingen sol fick jag idag heller, eftersom det är svårt att koppla in datorn i en trädstam istället för i eluttaget. Men imorgon blir det promenad, sitta och njuta en stund i solen och bara plugga litegrann. Bra plan.

Tisdag: PLUGG hela dagen. Sedan inskickning för att få nya upplägget godkänt..
Onsdag: Då åker jag hem. Jag ska älta lite pluggångest hos mor och far, och gosa lite med Nova. Och HUNDEN! Damn, vad jag saknar hunden.

Helgen kommer att bestå av plugg. Åh vad jag ser fram emot denna vecka! NEJ. Jag kan lika gärna gå på diet också, lika bra att passa på och ta allt tråkigt på en och samma gång..

Ikväll ska jag hänga framför TVn och äta vindruvor.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Hatar inkompetenta idioter bakom kassor. Värsta skräcken!

2009-05-17 @ 20:03:14
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0