Onsdag

Tatueringen är lagd på is fram till hösten. Jag och tatuerarna kommer inte riktigt överens. Jag ska tatuera in ytterligare ett citat på latin, och jag vill ha det ganska så litet, men det går minsann inte för sig. Enligt tatuerarna så kommer allt bli suddigt och oläsligt med åren om jag inte tar det i strl 67 (ni vet, Words storlekssystem). Och jag vill inte! Jag vill ha det ytte pytte litet... Men jag vill ju heller inte ha en suddig tatuering om några år. Ah, denna ångest. Så nu ska jag tänka ordentligt på saken, och sen i höst får tatuering nummer fyra ordnas.

Gah, jag blir så sur. Jag ville ju ha en ny tattoo NU.

Igår kväll skickade vi in många många sidor examensarbete till handledaren, så nu är det ganska så lugnt i några dagar. Jag ska fila lite på min analysdel, knyta ihop säcken lite så att säga, och styra upp en innehållsförteckning. Sen efter handledningsmötet på fredag så har vi troligtvis en del att ordna igen, för helt perfekt tvivlar jag på att det är!

Nu är det Providence och kaffe som gäller för mig. Sedan: städa hela lägenheten, hämta ut mina mysbyxor på Pressbyrån, kolla om mitt förråd blivit tömt, sätta upp lite saker på väggarna, gå en promenad, handla mat... Jag har en del tråkiga saker för mig alltså.

Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor

Nej, jag vet faktiskt inte riktit varför jag ska med:S

2009-05-13 @ 14:20:35
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Förstår att det känns jobbigt men det bästa är ändå att lyssna på tatuerarna. Det är inte kul att få en grötig tatuering senare! Jag hade inget teckensnitt utan skrev mitt helt själv - sedan fick min tatuerare förstora det lite sen var det perfekt.

2009-05-13 @ 17:35:36
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi har inte pratat så mycket om fest i flen. Men i år är det ju torsdag-lördag. Och det är inte fotboll utan beachball. Och artister som man vet är marcolioo och tobbe trollkarl. Sen ryktas det om att det är Takida som kommer. Jag skickar en inbjudan när det närmar sig! Puss

2009-05-14 @ 11:45:55
Postat av: Emelie

Hey! Alltså det känns lite som om det borde går att gör amindre men jag är inget proffs men ja vet att Kenny har en tatuering med en text som är mindre än 67 men den är gjort i Södertälje men om du vill så kan ja höra med han vad det stället hette? Jo just det ja bloggar igen!

2009-05-15 @ 00:02:12
URL: http://negern.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0