Såhär ska man inte spendera en lördag

Å hej å hå.
Handledningsmötet igår kunde ju ha gått bättre.
Vi kan väl säga som så att Sara och jag nu ska skriva om hela resultatdelen (med fokus på helt andra saker än det vi skrivit om tidigare), vi byter troligtvis metod och så måste vi lägga till en del del grejor. Bah. Kritiken vi fick förstod jag förvisso, man ser ju alla fel när någon 'utomstående' påpekar dem. Så på så sätt är det helt okej, men det känns ju aningen surt. 1 juni ska slutgiltliga versionen in till examinator, så vi har lite att göra. Men Sara dyker upp om cirka 30 minuter, sen ska vi sitta i närmare 8 timmar och plugga stenhårt. Så håll tummarna! Och PEPPA oss! Vi behöver det.

Trevligt igår kväll med Sofie, vi såg massor med tämligen usla artister i Kungsan, men jag måste medge att Måns är en riktig entertainer! Vi stötte på ett mycket intert skämt på väg till tunnelbanan och det var ruskigt svårt att hålla tillbaka allt skratt! Hah. Men det är ingen idé att förklara för alla andra..

Nu ska jag dricka kaffe och försöka bli människa igen, för nu väntar HÅRT arbete. Vi ska visa de där jävla examinatorerna att vi KAN, vi VILL och vi VET hur och varför. Screw them!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha bli människa igen!! :D

2009-05-16 @ 10:53:02
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja fattar ju inte så mkt av själva arbetet kankske för att ja tycker att det är MIG är helt ointeressant att veta. MEN, jag fattar att detta inte alls är roligt för er. Jag VET att du kan Pernilla så PEPP PEPP! Hell yeah

2009-05-16 @ 23:39:25
URL: http://negern.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0