Sunday morning comin' up

Klockan ringde vid tio i nio. Jag släpade mig upp, trots att jag helst ville lägga mig ned och dö. Men nu är frukosten avklarad, två tvättmaskiner snurrar och jag har även hunnit med lite slöande framför TVn.

Är det bara jag, eller är det obehagligt att se andra människor (helt okända människor) gå omkring i morgonrock? Stod två morgonrocksbeklädda typer i tvättstugan, gav mig the creeps. Speciellt den färgglada randiga flanellmorgonrocken. Huh.

Det blir väl ungefär lika kul idag som igår.
Plugga. Dammsuga. Träffa Sara och diskutera C-uppsatsen, kopiera lite artiklar och bråka om hur våra meningar skall vara uppbyggda (det är sant, vi har lagt ned mest tid på att kritisera varandras ordval! Sjukt kul. Sara blir galen på alla mina gammeldags uttryck. I like 'em!). Laga mat. Gå en promenad. Köpa en glödlampa.

Helt makalöst vilket intressant liv jag lever!
Imorgon verkar det som om jag och Johanna ska bege oss till East Street Tattoo. Johanna ska bolla idéer med dem, och jag ska fortsätta bråka om storleken på min nästa tatuering.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0