Torsdag då.

Regn regn regn regn. Vilket inte gör så mycket, eftersom det sägs att högsommarnvärmen kommer imorgon! Solning i Tanto igen, både fredag och lördag. Jag ska bli brun! Oh yeah.

Regnet är ju att föredra eftersom jag ska pyssla massor i lägenheten idag, städning bland annat. Sen ska jag ut och handla, måste hitta en klänning till dopet som sagt.

Men innan något sådant sker så kommer Sara hit, vi ska styra upp det sista på uppsatsen. Sen lämnas den in! Då ligger inte längre något i våra händer, vilket både är läskigt och otroligt skönt. Men om nu examinatorerna accepterar den så blir det ju opponering - det är jag inte sugen på. 45min prat och konstruktiv kritik av någon annans uppsats - inte kul.
För övrigt så är det tydligen över hälften av studenterna som inte kommer att lägga upp sin uppsats nu i juni, vad fan sysslar institutionen med? Borde det inte ringa någon klocka?

Kaffebryggaren skall startas, och så ska jag styra upp mig själv lite.

Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor

Nepp vi verkar vara de enda cyniska bloggarna.

2009-05-28 @ 09:57:07
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Emelie

tappra försök att bli brun är alltid roligt. (det är så tråkigt när Emelie skriver dessa saker, för det är samma jävla visa varje försommar)

2009-05-28 @ 22:28:39
URL: http://negern.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0