Utmaning!

En engelsk utmaning av Ellinor, vilket passar bra eftersom Sara lyckades slumra till i soffan och dyker upp först framåt elva.. Haha!

Rules:
1. Answer the questions on your blog
2. Take away one question you don't like and add a new one
3. Tag 5 other people

1. Which perfume do you use?
Dolce&Gabbana Feminine, för evigt. Älska!

2. Song of the day?
Det får väl blir "Ain't no mountain high" som är min sms- signal, det är det enda i musikväg jag hört idag.

3. What's for dinner today?
Flingor? Nudlar? Troligtvis något enkelt som inte innehåller någon näring..

4. Today's highlight?
Att vi ska skicka in nya resultatdelen, men det är bara en highlight om det blir godkänt.. Annars så gillar vi att Petra fått tag i en sjukt nice lägenhet och att Johanna kommer hit ikväll och glor på Scrubs med mig!

5. What whould you really like to learn?
Liksom Ellinor så önskar jag att jag visste vad examinatorerna anser vara en "bra" c-uppsats! Bortsett från det så skulle jag hemskt gärna vilja lära mig att spela gitarr. Eller kunna prata latin & gammelgrekiska.

6. What was the last thing you bought?
Vindruvor, choklad och Cappuchinopulver med marabousmak (?).

7. What's your most important goal at the moment? 
C-uppsatsen! Ååh vad jag vill att den läggs upp för opposition nu i juni...

8. What do you think of the person who tagged you?
Ellinor är sjukt härligt att umgås med, dessutom är hon driftig och sådär engagerad i skolan som jag önskar att jag vore! Där snackar vi självdisciplin!

10. What's the colour of your eyes?
Blå blå blå.

11. If you could change something with yourself, what would that be?
Min nyfunna morgontrötthet, sen vore det ju kul om man kunde gå ned i vikt och bli vältränad sådär bara över en natt!

12. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
Kambodja skulle jag vilja besöka, samt norra Thailand där buddistmunkar föder upp mina älskade utrotningshotade tigrar.

13. What do you find important with your friends?
Att vi alltid kan skratta, både med och åt varandra. Och att man aldrig behöver säga saker som "säg inte det här till någon" osv. Att lita på varandra är så sjukt viktigt!

14. Who would you like to meet sometime?
Jag är tråkig och kan inte komma på någon särskild.

15. Would you like to have kids one day?
Nej tack.

16. What's your favourite piece in your wardrobe?
Jag är barnsligt förtjust i mina nya Ed Hardy- mysbyxor! Kärlek!

Ed Hardy Love kills slowly


17. Do you have any favourite models?
Kunde inte bry mig mindre!

18. 3 things that make you smile?
Mina nära&kära, dålig humor á la AFV, folk som bjuder på sig själva.

19. What's your favourite song at the moment?
Seaside Bar Song, always and forever. Snart ses vi igen Bruce!

20. What's your favourite tv-series?
Vänner, Criminal Minds, och nuvarande favoriten Providence! Haha.

21. What are you wearing at the moment?
Ed Hardy- mysisarna, GAP luvtröja, Blondie- tee..

22. What's your favourite sweets?
Hmm. Glass? Alltid glass!

23. Who's your role model in life?
Alla de människor som jobbat hårt för att nå dit de är idag.

24. What is the last film you saw?
Hmm, den gick på TV.. Helens små underverk kanske den hette? Ödsla inte tid på den..

Jag vetesjutton om jag ska utmana någon..
Vi kan ju satsa på Petra, Sofie (som bloggar alldeles för dåligt), ja, det får räcka så! Eller nej, vi utmanar Emma också, fast hon har säkert redan blivit utmanad!

Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor "Monicas bitch" Sharp

"Vindruvor, choklad och Cappuchinopulver med marabousmak (?). "

Hahaha, jag läste marlborosmak (fy fan vad äckligt) Haha!

2009-05-19 @ 15:51:19
Postat av: Josefina

Kommer DU på studenten? 6e juni.. vill gäääärna ha dig där ;D

2009-05-19 @ 18:04:04
URL: http://josefinan.blogg.se/
Postat av: Marina

Vill du bli veckans blogg?

Kika in på min blogg och kommentera varför.



Lycka till! (:

2009-05-19 @ 18:37:38
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Nu är uppsatsen inne hos Monica! Läskig känsla! Har ingen makt längre!

2009-05-22 @ 08:16:26
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0