Lite för tidigt för att skämta om det

Jag lever. Åtminstone lite.

Update:

Skolan = kärlek! Massor med miljömänniskor á la jag. Massor med vegetarianer. Skön blandning på folk, intressanta kurser.. Jag trivs, och det lär bara bli bättre med tiden!

Jag har haft ovanligt roligt på krogen. Johanna och jag har hängt på Terassen och blivit onyktra. Det har även gått så långt att jag i tunnelbanemörkret en natt på väg hem sisådär framåt 04:00 var tvungen att fejka en pojkvän för att bli av med en kille som ville ta med mig till en libanesisk restaurang (lång historia..).

Haha, Johanna och jag har förövrigt snöat in oss på massor med skit. Sanna mina ord, snart kommer ingen annan orka umgås med oss, vi har samlat på oss så mycket interna skämt att det börjar bli löjligt (för jag antar att ingen annan vet vad som menas med "ajdå, för tidigt att skämta om det", "Log Lady", "Diane" och "OCD"..)

Värst på länge - i tisdags började jag få ont i ryggen igen. I onsdags var det värre, och i torsdags fick jag den härliga diagnosen RYGGSKOTT. Fy helvete vad ont jag har haft. Pappa räddade mitt liv genom att posta lite citadon till mig, så de senaste dagarna är ett litet virrvarr av smärtstillande (ryggläge, smärta/avtagande smärta/mer smärta, jag åt inte på 48h..). Men det börjar bli liite bättre nu. Ska tillbaka till sjukgymnasten imorgon, och så ska jag ringa en kiropraktor så att ryggen blir ordentligt tillknakad.

Haha, förövrigt var jag övertygad om att jag hade fått svininfluensan här för två veckor sedan. Visade sig dock att symptomen inte stämde, men ändå.

Anyhow, jag är tillbaka i min älskade lägenhet, livet flyter på rätt okej såhär när man är hög på smärtstillande, min nya dator är mitt livs stora kärlek, tatueringsplaner finslipas, kurslitteratur borde läsas. Och ja, jag har gjort slut på 3 paket kaffe sen jag kom hit igen.

Sådärså.
Jag lever, har ont, vet att bättre tider väntar runt hörnet.
Life's fuckin' fantastic!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Kung med massa veggosar :D

2009-09-07 @ 20:20:55
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Maddiiieek

Riktigt fin & bra blogg :) allt bra?? kram

2010-08-20 @ 12:46:07
URL: http://maddiiieek.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0