they say you gotta stay hungry

.. hey baby I'm just about starving tonight!

ah, miljöhistoria! Sjukt bra föreläsning vi hade idag. Jag blir så överhypad av allt miljösnack att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Imorgon: föreläsning och ett besök hos en kiropraktor.
Onsdag: Johanna ska tatuera sig, jag följer med som moraliskt stöd (vi håller det lite hemligt att jag även ska boka tid för att äntligen styra upp nummer fyra).
Fredag: Jonna och jag ska bli onyktra.
Lördag: Johanna och jag ska bli onyktra.
Söndag: Jag kommer troligtvis inte må så bra då.

Jag borde sova.
Och läsa kurslitteratur.
Och röja upp den hemska röran jag åstadkommit i lägenheten.

Diska MÅSTE jag göra.

Skriv din åsikt
Postat av: Jonna

Ja vi ska lätt bli onyktra på fredag!!



Glad jag blev av all uppdatering här! Jag vill också tatuera mig igen. Vart ska du göra? Och när?? Jag har funderat på en bra text ett bra tag så jag är sjukt sugen... Nu har jag ju haft min i mer än ett år och älskar den fortfarande :-)



Ser fram emot tors-fredag! :-)

2009-09-08 @ 19:54:02
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0