Sunday Bloody Sunday

Utgång igår, mycket trevligt! Jag, Johanna och Maria mötte upp Camilla, Ewe och Micke på Strand (efter en mycket problematisk vägbeskrivning..). Johanna blev lite för onykter och bestämde att vi skulle gå hem (efter ett obligatoriskt veggoburgarstopp), jag insåg att jag trivs med andras misär efter att totalt lyckats få Maria fruktansvärt deprimerad (medan jag faktiskt trivs ypperligt med livet, trots denna nyligen upptäckta talang), ja, kul hade vi helt enkelt.

Idag är det ju mindre kul att se alla tomma ölburkar, illaluktande vinglas och allt annat krafs vi lyckats med i lägenheten på förfesten. Så - bara att ge sig i kast med disken. Sen blir det duschen, tvättstugan, läsning av miljöetik och sedan kommer Johanna hit för att glo på "Twin Peaks" med mig.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0