Bara en tanke

Jag har gjort en hel del tankeverksamhet. Jag har tänkt, klurat och funderat. Jag känner att det finns vissa saker som tynger mig, saker som jag aldrig kommer att kunna släppa helt ifall jag inte tar tag i dem. Det finns människor som jag behöver prata med, enbart för att få ett svar. Det finns människor jag behöver träffa, enbart för att det gör mig glad. Det finns människor jag måste berätta saker för, och det finns människor som måste berätta saker för mig.

På nått sätt känner jag att jag har kommit så pass långt med mig själv att jag faktiskt bara måste ta itu med så många ouppklarade saker. Jag behöver få lite svar, jag behöver få lite förklaringar.

Jag tror inte att jag någonsin kommer kunna släppa någonting helt och hållet, men jag känner att jag borde ge vissa saker en chans.

"Jag trodde att jag visste vem jag var, och vad jag ville
men nu skulle jag inte välja dom orden"


Jag vet inte.. Jag känner mig så konstant jäkla kluven. Borde man reda upp alla gamla grejor som ligger och gror, eller ska man bara släppa allt och gå?

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Finns det någon möjlighet att detta handlar om det jag vill?

2006-04-17 @ 21:09:57
Postat av: Anonym

jag vet inte. Jag känner liksom bara att jag skulle behöva prata, jag behöver en förklaring eller nåt. Jag vet inte. Kluven.

2006-04-17 @ 22:17:26
Postat av: Petra

Låter väl som en ypperlig ide?

2006-04-18 @ 15:10:27
Postat av: Pillan

ypperlig vet jag inte. Men ändå. Ah.

2006-04-18 @ 17:39:54
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0