London Calling

Ah, den trettionde januari bär det av till London igen. Jag måste bara tjata lite till, för jag älskar verkligen London. Dessutom är det kul att det är Jag som får guida runt Petra i världens mest fantastiska stad för första gången i hennes liv! Nu har jag precis petat iväg ett mail till Sam, för vi planerar även att tillbringa två och en halv, kanske tre dagar i Windsor.

Petra vill fortfarande till madame Tussauds, och trots att jag är skeptisk (urtråkigt ställe) ås får jag väl gå med på det eftersom jag tänker dra med henne på en svindyr musikal. Frågan är dock bara vilken musikal vi ska se. Jag har ju sett både Grease och The Lion King i London. Sound of Music kanske? Eller The Phantom of the Opera? Klurigt klurigt..

Oh, jag är så taggad! Shopping! Museum! Musikal! Pubar!

Nu måste jag dricka mer kaffe..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0