The streets of this town

Stay on the streets of this town
and they'll be carving you up alright.
They say you gotta stay hungry,
hey baby I'm just about starving tonight.


Snön ligger fortfarande kvar, det är fortfarande minusgrader, det är fortfarande vinter och jag kan aldrig må 100% bra sålänge som det är vinter ute. Jag har inte lust, ingen energi, jag vill bara vara. Bara sitta hemma och ruttna bort. Nu får det vara nog med vinter. Mitt psyke klarar inte någon mer vinter, min kropp klarar inte av mer kyla. Och jag tror även att folk i allmänhet tycker att jag är lite avvikande när det gäller socialt umgänge. Men det är lugnt, jag klandrar vintern. Och dessutom säger ingen det så som Bruce säger det när det gäller att bara vilja ge sig av. Nånstans. Vart som helst.


Man I ain't getting nowhere, just living in a dump like this.

Skriv din åsikt
Postat av: the lost feeling-maria

!!! :D

2006-03-13 @ 13:41:41

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0