Badlands

I don't give a damn
For the same old played out scenes
I don't give a damn
For just the in-betweens

Jag saknar mitt England. Jag skulle ge allt för att få vara där just nu. Bara strosa runt i Windsor med Sam, kika på de fula slottsvakterna, dricka té på The Crocked House, åka runt i hans lilla bil, höra honom skratta och upprepa ordet Lovely hela hela tiden. Jag saknar mitt England, och jag saknar min Sam.

Talk about a dream
Try to make it real
You wake up in the night
With a fear so real

Jag ska skicka över bilder till honom nu någon dag. Riktiga foton på Flen, Sverige och familjen. Så att han förstår att han måste komma hit snarast. Och jag kan inte åka dit förrens i höst.

Well don't waste your time waiting

Jag vill träffa Morgan också. Man ser honom så sällan. Han fattar inte att han måste åka ner till mig ibland, jag klarar mig inte utan alla mina bröder. Andréas är som en bästa vän, Morgan som en pappa och Sam som en själsfrände. Vad vore jag utan de tre underbara idioterna?

Poor man wanna be rich
Rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
Till he rules everything

Jag skulle vilja slå mig själv blodig bara för att jag inte fick tag på biljetter till Bruce- konserten i söndags. Blodig.

And I belive in a promised land


Skriv din åsikt
Postat av: Seb

Eftersom du inte är inne på msn så ofta så tänkte jag att jag skriver till dig där du håller hus lite mer ;P haha. Det rä så att jag har läst ut da Vinci nu och var inne och kollade nrä den gick i Flen. Sen visade sig att det inte gick nåra filmer här alls nuförtiden. Har de tagit sommarlov redan? Hör av dig"

2006-05-27 @ 14:17:59
URL: http://seeb.blogg.se
Postat av: Pillan

What? Skojar du med mig? Detta måste kollas upp! Annars får vi ju åka till Katrineholm ju!

2006-05-27 @ 22:13:38
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Seb

Japps! Aaabsolut! Måste ju se filme på bio iaf. allt annat är uteslutet!

2006-05-28 @ 12:11:57

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0