Bland dryga fransmänn och baguetter,

.. kommer jag att befinna mig de närmsta dagarna! Imorgon 11:55 lyfter jag och Axel mot Paris, där vi ska tillbringa fem riktigt härliga dagar. Louvren, Sacre Cour, Montmartre, Moulin Rouge, Triumfbågen, Eiffeltornet, Notre Dame, Picassomuséet och mycket mer..

Underbart! Kommer hem igen på söndag natt, så några blogginlägg blir det inte fören på måndag.

Och nej, varken jag eller Axel pratar franska. Inte ett ord kan vi. Men dricka vin, äta brié och baguetter - det kan vi!

Vitruvianska människan - finally! Äntligen kommer jag att stå öga mot öga med mitt favoritkonstverk genom tiderna! Makalöst.

Nu är det dags för massage.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0