Qué pasa, Barcelona?

Vecka 32 så åktes det till Barcelona lite halvspontant sådär. Vi drack alkohol, spelade yatzy och lekte lite allmänna bisarra lekar. Det finns en filmsnutt som världen aldrig borde få uppleva, så jag undviker att publicera den.

Detta var mitt förträffliga resesällskap;

  

Den (ultimata?) guiden;



Ganska schysst utsikt från hotellrummet + nakenbad.

 

David och jag skulle se Sagrada Familia. Det var en promenad som såg ut att gå bara rakt fram från vårat hotell sett. Två timmar senare i gassande sol så var vi framme. Vi firade med Starbucks.



Tack alla inblandade!

Skriv din åsikt
Postat av: P

Förbannat jävla skitgräslig bild du hittade på mig. Det var nog den värsta jag sett. Helt otroligt att en sån snygg människa som jag kan vara så ful =)

2008-08-24 @ 19:14:36
Postat av: Pillan

Det är inte du, det är kepsen! Hur var det nu, du var väl ganska snygg i håret eller? ;)

2008-08-24 @ 19:16:22
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0