Skottland


Sams hus, där vi bodde.






Sam och Uncle Joe körde gräsklippare.


Sams slott, som dessvärre brann på 1920- talet. Så en liten ruin är det som är kvar.



Bror min i den klassiska Skottlandsmössan.



Skaplig natur i detta underbara land!




Ett Whiskydestilleri var vi ju tvugna att besöka, och jävlar i havet vilken god whisky!



Mitt underbara resesällskap; Mamma, Sam, Morgan och Pappa.



Öppen spis! Alldeles makalöst mysigt.

Vi har verkligen haft en toppenresa! Jag har skrattat så pass mycket att det fanimej kan vara skadligt.
Vi tog en tripp till Edinburgh, och en till Glasgow. Vi åkte runt mycket kring Loch Lomond, jag utlöste brandlarmet i en enorm mataffär, vi har ätit god mat och druckit gott, shoppat lite, bara umgåtts och myst... Det var verkligen inte sista gången vi åkte dit vill jag lova!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ser så härligt ut! Jag vill också!!

2009-04-15 @ 16:15:38
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0