Fuck you

Livet är ibland jävligt bra.

Och ibland helt jävla värdelöst.

Ibland funderar jag på att lägga ned den här bloggen, för den är oftast värdelös. Men sen kommer de där stunderna när man vill ventilera sig lite. Typ som nu. I och för sig vet jag inte ens om jag orkar ventilera massor med tankar, men ändå.

Jag blir så arg på fega jävla människor som bara stoppar huvudet i sanden så fort det är något. Såna som vänder kappan efter vinden bara så att de ska slippa ta en konfrontation. Och det här gäller även människor som påstår sig vara ärliga och rättframma. Aaah, yeah right vill jag lova.

Annars så är Flen precis så värdelöst som det kan bli.
Vad jag än föreslår att man ska hitta på så tycks ingen vilja göra något. Jag vet inte, kanske är det bara så att man inte vill umgås med mig, men då kan man ju säga det. Just det.

12 arbetsdagar kvar, sen tänker jag inte dyka upp här särskilt ofta alls. Mark my word på den. Vi ska bara se huruvida jag överlever 12 arbetsdagar och ett antal lediga dagar eller ej.

Nu ska jag höra om mina föräldrar vill gå på bio imorgon, för som vanligt så kan inte någon av alla de jag frågar svara ja eller nej om de vill göra nått eller inte. Så då står man med sista alternativet - övertalning av föräldrar. Fan tur att jag i 9 fall av 10 har världens bästa föräldrar.

Oh, en sista bara.
Jag blir ärligt talat fly förbannad på folk som måste vara nedvärderande eller "roliga" (dvs elak humor som inte uppskattas av någon) så fort de ska kommentera att någon annan faktiskt gör något av sitt liv. Det gäller allt möjligt, att man skaffar sig en utbildning (något som folk i allmänhet lider brist på), flyttar, skaffar ett visst jobb, umgås med vissa människor, gör vissa stora val här i livet. Svårt att sköta sitt eget ibland bara?

Jag är på så uruselt dåligt humör just nu att jag hoppas att ingen jävel tilltalar mig på minst en vecka.
Jag vill bara vara ifred.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ha kvar bloggen och skriv i den bara när du har lust!

2009-08-02 @ 10:02:34
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Elin

Pernilla. Jag är ändå på något vis glad över din ilska. Det är inte förän man flyttar ifrån Flen som man inser vilken bubbla man levt i. Men vänta några år till så kommer du märka att det heller inte är förän man flyttat därifrån som man faktiskt kan uppskatta stan och dess små egenheter. Stay Cool!

2009-08-04 @ 07:33:47

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0